Škola v přírodě

Březová I. - fotky

Březová II. - fotky

ADRESA OBJEKTU: Outdoor Resort Březová, 675 25 Rokytnice nad Rokytnou

ODJEZD: ve čtvrtek  20. 4. 2017 v 7:30 hod. od Základní a Mateřské školy Nedomice 78 – sraz cca 30 minut před odjezdem

PŘÍJEZD: v úterý 25. 4. 2017 v cca 17:00 hod. k Základní a Mateřské škole Nedomice

Vážení rodiče, škola v přírodě v Outdoor Resortu Březová se nám pomalu blíží a tak přinášíme důležité informace. Termín se nám změnil a finálně máme potvrzeno datum 20.4. - 25.4. 2017. Celkovou částku (3195 Kč) budeme vybírat ve 3 zálohách a to následovně:

Do 10.2. 1065 Kč

Do 10.3. 1065 Kč

Do 10.4. 1065 Kč

Děkujeme.

Strážné v Krkonoších 22.5. - 29.5.2016

1.den

2.den

3.den

Dnešní den jsme po snídani napsali pozdravy domů a paní uč. Švestáková je hned odnesla na poštu. Odpoledne jsme za odměnu vyšlapali kopec naproti chatě a na vrcholu na nás čekalo překvapení v podobě točené zmrzliny. Chvilku jsme si pohráli na dětském hřišti a před večeří jsme si ještě stihli namalovat super trička s Křemílkem a Vochomůrkou. A večer nás čekala stezka odvahy. I počasí se zapojilo do naší hry, foukal vítr a v dálce se blýskalo.
Všechny děti stezku zvládly a dostaly diplomy za odvahu.

4.den

Po ranní rozcvičce jsme zase psali pohledy domů. Po obědě a krátkém poledním odpočinku nás čekala olympiáda. Děti se rozdělily do dvojic a začaly plnit jednotlivé disciplíny. Jednalo se o běh na 60 metrů, skok přes švihadlo, hod na cíl, hod krikeťákem a sedy a lehy. Na závěr děti čekal vědomostní kvíz. Děti byly zapálené a všechny se snažily podat co nejlepší výkon. Po večeři následovalo vyhodnocení celé olympiády. Dětem byly rozdány medaile, diplomy a krásné hodnotné ceny od sponzorů.

5.den

Po vydatné snídani jsme si uklidili pokoje, abychom získali co nejvíce bodů. Obloha byla zakaboněná, ale věřili jsme, že po obědě už vysvitne sluníčko. Odpoledne jsme vyrazili na túru  po místních kopcích. Cestou jsme se zastavili na krásném ranči U Kopeckých, kde chovají koně. Došli jsme až na vrchol kopce a pokračovali po žluté značce směrem zpátky do údolí. Na chatu jsme se vrátili těsně před večeří. Na závěr dne jsme si ještě zahráli míčové hry. Po důkladném osprchování jsme se uložili zcela vyčerpaní do postelí.

6.den

Vstávali jsme do slunného rána. Po ranní rozcvičce, kterou vedli kluci Domikik, Jakub, Matyáš, Matěj a Filip, jsme šli na snídani. Na oběd jsme se hezky oblékli, protože jsme se chystali na výlet do Vrchlabí. Děti se moc těšily, že si nakoupí dárečky pro své nejbližší. Ve Vrchlabí jsme navštívili Krkonošské muzeum. Velice zajímavá byla expozice dobových řemesel. Po večeři jsme si ještě chvilku pohráli na hřišti u chaty a rozdali jsme si došlou poštu.

7.den

Sobotní ráno jsme začali ranní rozcvičkou a tentokrát nám předcvičovali Roman, Zdenda, Erik a Vojta. Dopoledne jsme si zapsali několik vět do našeho deníčku. K obědu jsme dnes měli konečně špagety, na které se děti těšily celý týden. Odpoledne jsme vyrazili do hlubokého lesa, kde jsme stopovali lesní zvěř, plnili různé úkoly a hráli naučné hry. V hustém lese jsme plnili bobříka zdatnosti. Cestou zpět začalo od Vrchlabí bouřit a hnaly se černé mraky. Po večeři a vlastně na závěr celého pobytu jsme zhodnotili celý týden, který jsme spolu prožili. Děti za odměnu dostaly pamětní listy, medaile z perníku v podobě Křemílka a Vochomůrky a marcipánový dort. Za to chceme poděkovat paní Krajčovičové.